შეფასების რუბრიკები
კოოპერაცია
|
იშვიათად
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან და ვერ იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, და იშვიათად, მაგრამ
არღვევს დისკუსიის წესებს
|
თანამშრომლობს
თანაკლასელებთან, სხვებს აცლის აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს.
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება
მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით
|
მოსაზრების
გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
|
მოსაზრება
ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
|
არავერბალური კომუნიკაცია
|
იშვიათად
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით, ჟესტით, ხმით, გამომეტყველებით)
|
ხშირად
შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
შეუძლია
ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები
|
უცხო ენის გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების
სქემა
ფასდება
შემდეგი აქტივობები
|
1–2
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიურობა, მოსმენის
კულტურა, მობილიზება. ეთიკური ნორმების დაცვა
|
პასიურია,
გონებადაფანტულია, არ უსმენს მოსაუბრეს,
არ იცავს ეთიკურ ნორმებს
|
პასიურია,
გონებადაფანტულია, არ უსმენს მოსაუბრეს,
არ იცავს ეთიკურ ნორმებს
|
გაკვეთილზე
ნაწილობრივაა ჩართული, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება, იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს,ვერ
იცავს ეთიკურ ნორმებს.
|
გაკვეთილზე
აქტიურია, მატ–ნაკლებად მობილიზებული, კონცენტრირებული, უსმენს მოსაუბრეს, იცავს
ეთიკურ ნორმებს
|
მაქსიმალურად
ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში, მობილიზებული, კონცენტრირებული, გულისყურითუსმენს
მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს
|
წაკითხული მხატვრული ნაწარმოების ან ინფორმაციის
შეჯამების უნარი, ჯგუფში მუშაობა, თანამშრომლობა
|
ვერ
ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში არ შეაქვს წვლილი,არ თანამშრომლობს
ჯგუფის წევრებთან
|
ვერ
ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში პასიურია,არ თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
ნაწილობრივ
ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი,
თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
ახერხებს
შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში ჩაბმულია, თანამშრომლობს ჯგუფის
წევრებთან
|
კარგად
ახერხებს შეაჯამოს, გაანალიზოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს მნიშვნელოვანი
წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან, არის გამოხატული ლიდერი
|
დისკუსიაში მონაწილეობა. კითხვების დასმა
და შეკითხვებზე პასუხი. კამათის წესების დაცვა
|
არ
მონაწილეობს დისკუსიაში, ვერ პასუხობს კითხვებს.არ იცავს კამათის წესებს.
|
მონაწილეობს
დისკუსიაში, დასმული კითხვები არამიზნობრივი და უშინაარსოა,ვერ იცავს კამათის წესებს.
|
მონაწილეობს
დისკუსიაში, დასმული კითხვები ზოგჯერ არამიზნობრივი და უშინაარსოა,ვერ იცავს კამათის
წესებს.
|
მონაწილეობს
დისკუსიაში, დასმული კითხვები მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხობს კითხვებს დასაბუთებულად.
იცავს კამათის წესებს.
|
აქტიურად
მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ღრმა, მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხები
გამოირჩევა კონკრეტულობით. ყოველთვის იცავს კამათის წესებს.
|
საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ფაქტებზე
და არგუმენტებზე დაყრდნობით. საკითხის კონკრეტულობა
|
ვერ
გამოთქვამს საკუთარ აზრს ფაქტებით და არგუმენტებით. საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია
|
უჭირს
საკუთარი მოსაზრების გამყარება ფაქტებითა და არგუმენტებით, საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია.
|
ახერხებს
საკუთარი მოსაზრების გამყარებას მწირი ფაქტებითა
და არგუმენტებით, საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია.
|
ახერხებს
საკუთარი მოსაზრების გამყარებას ფაქტებითა
და არგუმენტებით, საკითხის დასმისას კონკრეტულია.
|
კარგად
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას არამხოლოდ ფაქტებითა და არგუმენტებით, არამედ
პარალელებითა და ანალიზით. საკითხის დასმისას კონკრეტულია
|
ყველა მონაწილეობს დავალების შესრულებაში
|
1
|
ჯგუფის წევრები კარგად თანამშრომლობენ
|
1
|
ჯგუფის წევრები მხოლოდ საკითხის ირგვლივ საუბრობენ
|
1
|
ჯგუფის წევრები ართმევენ თავს დავალების შესრულებას
|
1
|
ჯგუფის წევრები პასუხობენ შეკითხვებზე
|
1
|
პრეზენტაციის დროს ავლენენ შემოქმედებითობას
|
1
|
ქმნიან და იყენებენ საჭირო რესურსებს
|
1
|
ჯგუფის წევრები ითვალისწინებენ სხვების გამოცდილებას
|
1
|
არიან კორექტულები სხვა ჯგუფის წარმომადგენლებთან მიმართებაში
|
1
|
იცავენ დროის ლიმიტს
|
1
|
ჯამი
|
|
შენიშვნები
|
|
საშინაო
დავალების შეფასება უცხო ენაში
შეფასების კრიტერიუმები
|
2-5
|
6–8
|
9-10
|
მოსწავლე იგებს სავარჯიშოს ინსტრუქციებს
|
მოსწავლე ვერ
ან ნაწილობრივ იგებს სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
|
მოსწავლე ახერხებს სავარჯიშოს ინსტრუქციების გაგებას.
|
მოსწავლე სრულად იგებს და მიყვება სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.
|
მოსწავლე იგებს თხრობით /ფაქტობრივი
მასალის შემცველ ტექსტს
|
მოსწავლე ვერ
ან ნაწილობრივ იგებს თხრობით და ფაქტობრივი მასალის შემცველ შემეცნებით ტექსტს.
|
მოსწავლე იგებს თხრობით და ფაქტობრივი მასალის შემცველ შემეცნებით ტექსტს.
|
მოსწავლე სრულად იგებს თხრობით და ფაქტობრივი მასალის შემცველ შემეცნებით ტექსტს.
|
მოსწავლე დამოუკიდებლად მართავს სასწავლო საქმიანობას/ თანამშრომლობს თანაკლასელებთან.
|
მოსწავლე ვერ მართავს დამოუკიდებლად სასწავლო საქმიანობას/ უჭირს თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან.
|
მოსწავლე ცდილობს
დამოუკიდებლად მართოს სასწავლო საქმიანობა,
არ უჭირს თანამშრომლობა თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან.
|
მოსწავლე მართავს დამოუკიდებლად სასწავლო საქმიანობას/ თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან.
|
Comments
Post a Comment