შეფასების რუბრიკები





კოოპერაცია
იშვიათად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან და ვერ იცავს დისკუსიის წესებს
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, და იშვიათად, მაგრამ არღვევს დისკუსიის წესებს
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, სხვებს აცლის აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს.
მოსაზრების არგუმენტირება
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
არავერბალური კომუნიკაცია
იშვიათად იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით, ჟესტით, ხმით, გამომეტყველებით)
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები






უცხო ენის გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების სქემა
ფასდება შემდეგი აქტივობები
1–2
3–4
5–6
7–8
9–10
საგაკვეთილო პროცესში აქტიურობა, მოსმენის კულტურა, მობილიზება. ეთიკური ნორმების დაცვა
პასიურია, გონებადაფანტულია, არ უსმენს მოსაუბრეს,  არ იცავს ეთიკურ ნორმებს
პასიურია, გონებადაფანტულია, არ უსმენს მოსაუბრეს,  არ იცავს ეთიკურ ნორმებს
გაკვეთილზე ნაწილობრივაა ჩართული, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება, იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს,ვერ იცავს ეთიკურ ნორმებს.
გაკვეთილზე აქტიურია, მატ–ნაკლებად მობილიზებული, კონცენტრირებული, უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს
მაქსიმალურად ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში, მობილიზებული, კონცენტრირებული, გულისყურითუსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს
წაკითხული მხატვრული ნაწარმოების ან ინფორმაციის შეჯამების უნარი, ჯგუფში მუშაობა, თანამშრომლობა
ვერ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში არ შეაქვს წვლილი,არ თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
ვერ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში პასიურია,არ თანამშრომლობს  ჯგუფის წევრებთან
ნაწილობრივ ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის  წევრებთან
ახერხებს შეაჯამოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში ჩაბმულია, თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან

კარგად ახერხებს შეაჯამოს, გაანალიზოს წაკითხული ინფორმაცია, ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან, არის გამოხატული ლიდერი
დისკუსიაში მონაწილეობა. კითხვების დასმა და შეკითხვებზე პასუხი. კამათის წესების დაცვა
არ მონაწილეობს დისკუსიაში, ვერ პასუხობს კითხვებს.არ იცავს კამათის წესებს.
მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები არამიზნობრივი და უშინაარსოა,ვერ იცავს კამათის წესებს.
მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ზოგჯერ არამიზნობრივი და უშინაარსოა,ვერ იცავს კამათის წესებს.
მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხობს კითხვებს დასაბუთებულად. იცავს კამათის წესებს.
აქტიურად მონაწილეობს დისკუსიაში, დასმული კითხვები ღრმა, მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხები გამოირჩევა კონკრეტულობით. ყოველთვის იცავს კამათის წესებს.
საკუთარი მოსაზრების გამოთქმა ფაქტებზე და არგუმენტებზე დაყრდნობით. საკითხის კონკრეტულობა
ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს ფაქტებით და არგუმენტებით. საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია
უჭირს საკუთარი მოსაზრების გამყარება ფაქტებითა და არგუმენტებით, საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია.
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას მწირი  ფაქტებითა და არგუმენტებით, საკითხის დასმისას არაკონკრეტულია.
ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას  ფაქტებითა და არგუმენტებით, საკითხის დასმისას კონკრეტულია.
კარგად ახერხებს საკუთარი მოსაზრების გამყარებას არამხოლოდ ფაქტებითა და არგუმენტებით, არამედ პარალელებითა და ანალიზით. საკითხის დასმისას კონკრეტულია












ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა

  ყველა მონაწილეობს დავალების შესრულებაში 
  1 
 ჯგუფის წევრები კარგად თანამშრომლობენ
  1 
 ჯგუფის წევრები მხოლოდ საკითხის ირგვლივ საუბრობენ
  1
 ჯგუფის წევრები ართმევენ თავს დავალების შესრულებას
  1
 ჯგუფის წევრები პასუხობენ შეკითხვებზე
  1
 პრეზენტაციის დროს ავლენენ შემოქმედებითობას
  1
 ქმნიან და იყენებენ საჭირო რესურსებს
  1
 ჯგუფის წევრები ითვალისწინებენ სხვების გამოცდილებას
  1
 არიან კორექტულები სხვა ჯგუფის წარმომადგენლებთან მიმართებაში
  1
 იცავენ დროის ლიმიტს
  1
ჯამი 
  
შენიშვნები









საშინაო დავალების შეფასება უცხო ენაში

შეფასების კრიტერიუმები
2-5
6–8
9-10
მოსწავლე იგებს  სავარჯიშოს ინსტრუქციებს
 მოსწავლე ვერ ან ნაწილობრივ იგებს სავარჯიშოს ინსტრუქციებს
 მოსწავლე ახერხებს სავარჯიშოს ინსტრუქციების გაგებას.  
მოსწავლე სრულად იგებს და მიყვება სავარჯიშოს ინსტრუქციებს.  
მოსწავლე იგებს თხრობით /ფაქტობრივი მასალის შემცველ ტექსტს   
მოსწავლე ვერ ან ნაწილობრივ იგებს თხრობით და ფაქტობრივი მასალის შემცველ შემეცნებით ტექსტს.
 მოსწავლე  იგებს თხრობით და ფაქტობრივი მასალის შემცველ შემეცნებით ტექსტს
 მოსწავლე სრულად იგებს თხრობით და ფაქტობრივი მასალის შემცველ შემეცნებით ტექსტს
მოსწავლე დამოუკიდებლად მართავს სასწავლო საქმიანობას/ თანამშრომლობს თანაკლასელებთან.
 მოსწავლე ვერ მართავს დამოუკიდებლად სასწავლო საქმიანობას/ უჭირს თანამშრომლობა თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან
  მოსწავლე ცდილობს დამოუკიდებლად მართოს  სასწავლო საქმიანობა, არ უჭირს თანამშრომლობა თანაკლასელებთან,
მასწავლებელთან.  
მოსწავლე მართავს დამოუკიდებლად სასწავლო საქმიანობას/  თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან.  




Comments